söndag 14 oktober 2012

Kortvikning på Svensk scrapbooking

Hej!

Kommer inte åt att ladda upp det här kortet på Svensk scrapbooking, så jag får väl lägga det i min blogg i stället. Det här kortet skulle legat i mappen för kortvikning på CC´n.
Det var en tutorial med hur man gjorde den här kortvikningen på forumet. Det var första gången jag gjorde den, men inte den sista! Motivet är från Tickled Pink stamps. På tagsen har jag stämplat med forma hantverks härliga stämpel.



Och fotot på kortet blev lite litet så jag laddar upp en bild till, som är lite större!

Nu åker jag bort ett par dagar! Ses senare!

Kram Lotta


14 kommentarer:

  1. Vilket supersnyggt kort!!! Alltid kul med annorlunda kortvikningar :)
    Som alltid är dit motiv superfint målat. Så fint också med med den stämplade tagen.
    Ha en toppen vecka
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Gud så snyggt! Har inte heller kunnat komma åt sidan alls idag... :-(
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men gu vad häftigt!!! jag måste också testa: vikningen är ju supermaffig! :-)
    Å vilken härlig stämpel:perfekt till sonens Harry Potter kort -är det Make it crafty?
    Kram
    //C

    SvaraRadera
  4. Mumsigt värre, en kortvikning helt i min smak liksom den läckra motivstämpeln! Ser avancerat ut och dina färgläggningar får jag dåndimpen av när jag ser dem, proffsiga du! Färgkombon är supersnygg!

    Ha det toppen!

    SvaraRadera
  5. Toppensnyggt kort! Jag gillar vikningen och din färgläggning är makalöst snygg. Ha det bra på din resa!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Såå läckert kort, MYCKET SNYGGT!

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  7. Hejsan vännen,
    ÅHH WOOW vilken rolig vikning, måste ju testas :), såå härligt motiv och såå snyggt med tagsen, SUPERSNYGGT :)

    BAMSEKRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  8. I love the card fold, so clever, beautifully coloured too, nicely done
    hugs Julie P

    SvaraRadera
  9. well, lovely, I guess you are enjoying your honeymoon, lucky girl!!!
    your card here is absolutley fantastic I loooooooooove it!!
    Sorry for being short, I'm exhausted after spending 4 hrs of commenting on the blogs...
    Big hugs, Alessandra

    SvaraRadera
  10. wow, vilket fint :)
    riktigt grymt kort,fint med färgerna.
    kortvikningen ska absolut testas.

    SvaraRadera
  11. Så surt att du inte kunde ladda upp bilder på ditt kort till utmaningen! Det är ju sååååå snyggt! Gillar att du gjort en stjärnformad mitt, kreativt och påhittigt. Och fint!!

    Härliga färger!

    Ha en fortsatt bra vecka!

    SvaraRadera
  12. Hej Cornelia! Jag kunde ladda upp det till slut, efter lite möda och besvär. Tur att dropbox finns när man inte är hemma! :)
    Så kortet finns faktiskt på framsidan på Svensk Scrapbookings forum idag!! Whoho! Så glad! :)
    kram!

    SvaraRadera
  13. Åååå vilken tur att det gick att ladda upp tillslut!!! Detta kort fick utan tvekan min röst hos SS.
    Grattis till vinsten!
    kram
    Malin

    SvaraRadera
  14. Oj, det har var coolt och annorlunda. Men det ser avancerat ut...jag ar trakig och kor pa i gamla banor med fyrkantiga kort...men deu vet hur det ar...svart att hinna med allt...

    Kram

    SvaraRadera