torsdag 25 oktober 2012

Kenny K meets K-design :)

Hi!
With my beloved promarkers I have colored princess Tia from Kenny K. And the papers I have used is from K-design! They are gorgeous, love all the papers from Kattiz! :)

Princess Tia also has a little pet, a cute cat. Which means she is perfect for the theme over at Passion for Promarkers, who always have fun challenges!

In my card I have also used some items from TH. The clock die (second time I use this beautiful die, shame on me!) and the sentiment is also from TH.


Hej!
Med mina älskade promarkers har jag färglagt Princess Tia från Kenny K. Och dessa design papper som jag använt kommer från K-design! Jag älskar Kattiz vackra papper!

I mitt kort har jag också använt mig av Tim Holtz klock die (andra gången jag använder den) och text-stämpeln är också från TH.

Princess Tia

I would love to enter:

Passion for ProMarkers:  Pets

Hugs Lotta

12 kommentarer:

  1. OMG...Lotta this is so STUNNING! I just LOVE purple and everything about this is PREFECT!

    SvaraRadera
  2. Så läckert.. härliga färger :D

    SvaraRadera
  3. Hahhah, när jag fluktade kortet i min blogger-översikt var jag övertygad om att kortet var gjort av Kattiz! Verkligen hennes stil/färger!
    Superfint! :-)
    Kram
    //C

    SvaraRadera
  4. Gorgeous colouring and layout, well done. Thank you for playing along with us on the PFP Challenge & good luck. Jane x

    SvaraRadera
  5. I love your coloring and your sentiment. This is such a pretty card with superb embellishments. You've made the color purple absolutely fabulous!
    Thanks for leaving such a sweet comment on my mini album. It made my day! I also love your blog & that cute little white rabbit. ;)
    Hugs

    SvaraRadera
  6. Hejsan vännen,
    Men jisses amalia vilket superläckert kort, åhh vilket motiv ojojoj den vill jag ju ha :),såå snyggt med klockdiesen ochh så måste jag ju säga nåt om din färgläggning IGEN, FANTASTISKT SNYGGT (börjar låta tjatigt, men kan inte låta bli att säga det ;)

    TREVLIG HELG!!

    BAMSEKRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  7. Brilliant card, love the image. Thanks for joining us at PFP this week.
    Pinky

    SvaraRadera
  8. Hi Lotta, what a wonderful image, it's just great. And I still don't know how you can colour like this!! Really beautiful artwork.
    Big hugs, Alessandra

    SvaraRadera
  9. Gorgeous card. Love the image and your colouring and layout are perfect.
    Thanks for joining us this week at Passion for Promarkers
    Eileen x

    SvaraRadera
  10. Urläckert, helt min stil! Jättekul att du ville vara med i K-designs utmaning.
    Kram Kattiz

    SvaraRadera
  11. Sa tufft och snyggt! Jag har lite svart for lila, men "it's growing on me". Du har ju sett Majas ska vi ta en fika kollektion som jag kopt in... :-)

    Kramiz

    SvaraRadera