fredag 12 oktober 2012

Födelsedags CC på Svensk Scrapbooking (In swedish!)

Hej! (Sorry for writing my post in swedish)

Här är mini albumet jag gjort för Födelsedags CC på Svensk Scrapbooking.
Det var lite svårt att fota så jag fick ta några bilder. Förhoppningsvis får ni en känsla hur det ser ut.

Så här gjorde jag:
Skar till albumet från Cardstock.
Klistrade ihop. Stämplade tags från TH. Färglade med distress stains. (Så kul färger att leka med!)
Tagsen är stämplade med stämplar från Forma Hantverk. Inne i albumet har jag stämplat med TH. TH och Forma Hantverk går väldigt bra ihop tycker jag.

Framsidan var lättast att ta kort på. :)
Från sidan, här ser ni en överblick.
En av tagsen. Älskar de gamla stämplarna från Forma Hantverk!

Och en av stämplarna från TH inuti albument.

Må så gott!

Kram Lotta




9 kommentarer:

  1. WOW.......... totally awesome creation sweetie!!!

    Hope you have a nice weekend shug.
    Lotsa hugs Vicky xxx

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt minialbum, så häftiga färger och underbart med tags!!!!
    kram Iffa

    SvaraRadera
  3. Hejsan vännen,
    oj vilken härlig minialbum, såå läckra färger, supersnyggt jobb du har gjort :)

    BAMSEKRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  4. Tack, för din kommentar i bloggen! Å, vilken inspirerande blogg du har, måste bli följare direkt ;O)
    Ditt mini är sååå läckert, älskar färgerna!
    MVH
    Malin

    SvaraRadera
  5. Så läckert! Den borde du vinna med tycker jag :-) kram!

    SvaraRadera
  6. Lotta you make the most wonderful things lately!!! wonderful design of this album!
    Kram, Alessandra

    SvaraRadera
  7. This is so extremely gorgeous my sweetie. I love these colours. I appreciate your work.

    SvaraRadera
  8. Oj, har var det fargglatt och muntert! :-) Haftigt album och coola kugghjul. Borde ta mig tid att leka med distress dynorna...men det var ju just det dar med tiden... :-)

    SvaraRadera