lördag 27 oktober 2012

Autumn layout

Hi!
On this layout I have used a real leaf. That leaf Emma has painted with my distress stains (she loves them!). So she has helped me out with this layout of her! Cool! She is really proud over her leaf and both me and she thinks if was the most beautiful leaf off all the leaves both she and me pained. (I love distress stains too!!) :)
The papers is from Teresa Colins and Maja Design.


Hej!
På den här layouten har jag använt riktigt löv. Det lövet har Emma själv målat faktiskt! Men mina distress stains. Hon älskar dem! Hon är också mycket stolt över att hennes löv blev det finaste, finare än mina faktiskt! De två designpapper som jag använt här kommer från Teresa Colins och Maja Design.

real leaf

Skissen jag har använt ser ut så här:

Jag vill delta i:
LillBlomman skissar: Oktober skisstävling
(puh, där var det på vippen att jag inte hann vara med denna månad!)

Kram Lotta


3 kommentarer:

  1. Hi Lotta
    Gorgeous page, love the layout and a painted leaf is a great idea and makes a fantastic embellishment.
    Michaela xx

    SvaraRadera
  2. HEJSAN,
    men jisses vilken härlig LO, såå fint dekorerad runt fotot, riktigt höstigt. Hon är ju sååå söt lilla Emma :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  3. Vilken tur att du hann ;) Jättefin tolkning och så sött med lövet! Tack för att du ville vara med! Kramar!

    SvaraRadera