måndag 12 mars 2012

Blog candy for my lovely followers!

Hi!

Winner will be announced 7th of April!

I am celebrating 100 followers! You are the best! Kisses and hugs to you!

As promised I have a blog candy for you! I bought it at the event I attended. It is flowers, birds and butterflies from Prima and some lace I bought. I think the lace is gorgeous!! and the items from Prima too, I hope you do that too! I hope I have managed to get mr Linky, but I guess I will know first when I have published this, if I did right or wrong! This is a picture of my candy (and I will also create a card especially for you :) that no one else will see since I will not blog it )

Butterfly Prima

If you would like to win it please:

1. Be or become a follower. I want you to have a scrapbooking or cardmaking blog, not a blog candy blog only, please.
2. Post the picture in your sidebar
3. Add yourself to mr Linky.
4.Please leave a comment in this post. (I might have to do the drawing the old fashioned way if I don´t manage to master mr Linky)

The candy is open until 31 of March.
I will ship worldwide.

Hugs Sandra




21 kommentarer:

  1. Hi Sandra. Thanks for the chance to win this beautiful gift.
    Hugs Nataliya

    SvaraRadera
  2. Ooohh Sandra this looks yummy.Thank you.
    Sue x

    SvaraRadera
  3. Lucky no 3! :-) Länkar fr mej så fort jag är vid " datan"!
    Kramis
    Cattie

    SvaraRadera
  4. This is a wonderful candy Sandra =)
    Thank you for the chance to win!

    SvaraRadera
  5. Hejsan Sandra, sjävklart vill jag ju vara med på din härliga candy :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  6. Underbar blogg du har :) Ser fram emot att följa den. Håller tummarna att denna fina candy flyttar hem till mig :)
    Ha det gott. Kram fr en Kaffesugen Scrappare

    SvaraRadera
  7. Vad fina kort du gör och jätteduktig på att färglägga är du precis som Pernilla sa. Hoppas det går bra att färglägga med pennorna du köpte av mig.

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Har nyss hittat din blogg via Svensk Scrapbooking! Snygg blogg!

    Charlotta / La Vikinga

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Klart jag vill vara med i din blog candy!
    Har länkat i min sidebar och följare är jag sedan en tid.
    Trevlig helg!
    Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  10. Hejsan! Klart jag vill va med i din fina candy. Är redan följare och länkar!
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Hei - jeg vil gjerne være med på candyen din. Er allerede følger, og har lagt deg inn på side-bar på bloggen min.
    Takk for sjansen
    :-) Nina

    http://ninashobby.blogspot.com

    SvaraRadera
  12. Thanks for giving us the cahnce to win a fabby price! I will post your pictuzre in my sidebar as soon as my cumputer makes what I want...grrr...it's driving me crazy!
    Hugs, Alessandra

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Så klart man vill ha en chans på den candyn!
    Den ser smaskig ut!
    Och lite sugen blir jag på att se ett `special card`!...
    kram och hej snart eller?
    // Linda

    SvaraRadera
  14. oh Sandra you have added something in my wishlist.. could not resist myself have such golden color thingy in my collection. Lovely.

    SvaraRadera
  15. Jag vill gärna vara med, har gjort det som önskas.

    Ha det fint!!

    SvaraRadera
  16. Hej ! Jag är gärna med och tävlar. Jag tar 1 st lott tack!
    Ha det bra!
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Hej hej jag vill gärna vara med. jag tar 1 st lott. tack för en bra blogg!
    kram pernilla
    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Lovely candy. Thank your for giving us the chance to win these goodies.

    SvaraRadera
  19. Hej, är gärna med i utlottningen, är följare sen tidigare och har länkat i min sidebar :)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  20. Visst vill jag vara med o tävla om de fina goodies du har .Satt mig som fäljare av din blogg .
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  21. Nydelig candy! Tusen takk for sjansen!

    God påske!

    Klem

    SvaraRadera