onsdag 15 augusti 2012

Till Cattie! -igen! :)

Hejsan!

Och det här inlägget är på svenska för det är tilläggnat till Cattie! Ibland kan man behöva lite inspiration, man kan behöva en kompis att färglägga med! Och bor man långt borta så kan man ju videofilma! Vilket inte var så lätt som jag trodde! Även på denna video så pratar jag lite lågt ibland. Men man ser min pennspets! Alltid något! :)

Jag visar bara GRUNDERNA, inget finlir, och är inte så noga som jag vanligtvis är! Men det är ju alltid skoj att färglägga!

Blont hår med promarkers!


Den tar bara 7 minuter och 43 sekunder!

Förra inspelningsbilden:
Med lite mörkare hår. Det tog över 13 minuter att måla denna.

Ha det så skoj med färgläggningen!
Ska bli kul att se vad du målar!!

Kram


8 kommentarer:

  1. ÅÅH Sandra vännen, men vad kul att se hur du färglägger, fick massa härliga tips, TUSEN TACK :),
    har ju undrat sååå hur du färglägger håren som alltid blir såå snygga =).

    Ha det såå gott!!

    Såg föresten dina supersnygga ringar i videon med ;) sååå fina.

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Beautiful job on colouring her hair =)The stamp is also so pretty!!! Now you have to finnish it =D I can´t wait to see it in a card!
    Lots of hugs,
    Sara

    SvaraRadera
  3. Intressant se hur det går till live med promarkers! Jag har sett i tidningar men ännu inte köpt promarkers eller copics! Jo en promarker har jag :) Hittills målat med aqva pennor... Det verkar ju inte helt svårt... så snart ska jag nog köpa promarkers, fast jag tyckt de är dyra!
    Tack för titten! :)

    SvaraRadera
  4. Wow Sandra how fabulous you colour wonderfully thank you for the tips Hugs Elaine

    SvaraRadera
  5. Jätteroligt med en film! Fler sådana önskas. ;) Du färglägger ju så himlans snyggt!

    SvaraRadera
  6. Tack vännen för en super video, så gulligt av dig. Du är jätteduktig på att färglägga.
    Ett stort GRATTIS till ditt giftermål, kram Johanna.

    SvaraRadera
  7. Du är grymt duktig på att hantera dina promarkers. Jag har aldrig tidigare sett någon som målat från ljust till mörkt. Själv har jag gått kurs och lärt mig tvärtom, men efter denna film måste jag nog prova på att måla ljust först.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  8. how cool it this?! You've made a video tutorial! Thanks for showing us your technique!
    Big hugs, Alessandra

    SvaraRadera