tisdag 15 maj 2012

Some cake?

Hi!

Sometimes it is nice to do something else than a card. This time I have created a little cake box. I can open it and put something in it before giving it away.  The template can be found here: template
and it was a lot more easy to do than it looks!

Decorated with ek success little retro punch and pearl maker.

Added some gold pearls. They are gorgeous, in right place and not to many!
I have written Grattis, which means congratulations!

The box can be open! Hm, maybe shoud have taken a picture from the other side?! :)

Have a great day!
Hugs Sandra

8 kommentarer:

  1. Hej söta Sandra vännen, MEN OJOJOJ VAD DEN SER MUMSIG UT :). Du har ju verkligen fått till denna fina kakbit så snyggt,fint dekorerat och så härliga färger:). Jag tror detta är för komplicerat för mig, men ska nog testa att göra en kakbit när jag hinner :)

    HA DET SÅ GOTT OCH TA HAND OM DIG!!

    BAMSEKRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Hi Sandra =)
    This is one delicious piece of cake =)) I love how you decorated it, it almost look real!!!
    Oh great! Now I feel like eating chocolat!!! =D
    Have a great day =)

    SvaraRadera
  3. so really cool, I have never tried this out, it looks great though!
    Have a wonderful day, hugs, Alessandra

    SvaraRadera
  4. vilken fin tårtbit...härligt dekorerad

    SvaraRadera
  5. Mumsigt!!
    Jättefin tårtbit, snyggt dekorerad.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Oj oj; det dar sag alldeles for avancerat ut for mig. Jag ar sa dalig pa att fa ihop mallar. :-) Underbar tartbit dock...ser ut som en mumsig chokladtarta. Grattis an en gang pa din dag!

    SvaraRadera
  7. Denna var ju fin! Aldrig tänkt på att man kan göra en tårta så där... Måste prova!!
    Jag gjorde en BH igår...

    SvaraRadera