onsdag 27 februari 2013

Blog candy for my followers!

Hi my friends!
I would be nothing without you! Noone to strive to improve myself for, noone to write to. Noone who helps me keep my english up to date! Therefore I want to thank you! You are all wonderful, supporting and absolutely brilliant!

This is a blog candy for ALL of my followers, swedish and from all other countries all over the world! I love you all! :)

If you want to join my candy, please:
1. Be a follower (follower candy! :) )
2. Post the main picture of my candy on your website. (In the sidebar is wonderful!)
3. Leave a comment to this post! (no I still haven´t figured out how to use mr linky, sorry)
4. Last day is 13th of March (swedish time) for being able to win this! :)
Main picture:
This is my blog candy:
Silver berries from Magnolia store in Borås
10 wonderful red roses
10 small white roses
Seam binding white
5 kraft bags (small)
Seam binding moss green.

This is some of my own favorite embellies. I hope you will like them too!
close up - seam binding
close up - red roses

Ps If you are living in Sweden you might want to check out Moa Pyssels blog candy, here:


10 kommentarer:

  1. Såklart jag vill vara med i din blogg candy. Du inspirerar mig med dina vackra alster.

    SvaraRadera
  2. Ja någon ska väl vara först....!! Fast hade problem med länk adressen då både bild och länk var lika. Men löste det, så att de kommer till din sida när det klickar på bilden.

    Fin blogg du har!! //K8

    http://katesscrapcorner.wordpress.com/

    SvaraRadera
  3. Ajdå, Kate, ska försöka tänka på det till nästa gång! Tack för att du sa till.

    SvaraRadera
  4. Åh, vilken fin candy. Den vill jag vara med på. Jag har lagt bilden i sedebaren med länk till inlägget :) Tack snälla du för att du delar med dig.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Hi Lotta
    Did anyone say candy? (LOL). Thank you for your generosity to offer this yummylicious candy. You are very kind.
    P.S. English is not my first language either. (I was born and brought up in the Czech Republic). Currently I am living in the United Kingdom. It is surprising language wise what I can learn by blogging.
    Micheala xx

    SvaraRadera
  6. Klart jag vill va med i din candy! Länkar till min sidebar!
    kram Maja

    SvaraRadera
  7. Så fina saker du ger oss chansen att vinna! Jag blir gärna följare och har länkat hit i min sidebar.

    kram Sofi

    SvaraRadera
  8. Vilken vacker vårkaramell du erbjuder, hoppas det är jag som får den! Jag har dock aldrig dekorerat, eller pysslat på annat sätt, med sådana påsar. Lite nyfiken på dem!

    Kram Kicki

    (Jag är följare och har lagt bilden i min vänstra sidebar)

    SvaraRadera
  9. Vilken underbar candy det är klart att jag vill vara med. jag har med gläjde blivit en följare och länkat i min sidbar.
    Ha en bra dag
    kram
    Veronica

    SvaraRadera
  10. Thank you so much for having the chance to win this yummy candy.

    Greetings from Germany

    Tanja

    SvaraRadera