onsdag 4 januari 2012

My first blog candy!

Thank you to all of my followers!

It is about time that I have my very first blog candy! I recieved 2 dies of the same sort this Christmas. So what is better than to share one with you? It is because of you, my dear followers, that I try to develop as a scrapbooker. And your lovely comments makes me so happy, I often smile when reading them.

So what did I recieve 2 of? Tim Holtz - Alterations- Tiny Tabs & Tags. I opened both so it is opened, but unused.

tags
Picture of my dies

Picture from internet

13 of February 2011, almost a year ago, I created my very first card. So that date is special to me. My blog candy will end then. Later on, I will draw the winner randomly. :)

I have some things I would love you to do, in order to be in my candy:

1. Be or become a follower.
2. Put my blog candy picture in your sidebar, with a link back to this post or blog.
3. Leave a comment to this post.

That´s it! I hope you want to join!

ps I will ship worldwide, I love followers from all over the world! :)


Have a wonderful day!

Hugs Sandra

62 kommentarer:

  1. Klart jag vill vara med, Grattis till ett års jubileumet, själv firar jag två år :)
    Kram Kattiz

    SvaraRadera
  2. Jag vill också vara med, men hur bli man följare? Och går det bra om jag lägger din bild i ett inlägg, jag har nämligen ingen meny? :)

    SvaraRadera
  3. Hej Emelie, visst kan du göra ett inlägg i din blogg! Följare blir du där det står mina vänner. Högst upp till vänster. Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Jag vill ha chansen att vinna! Just de diesen står dessutom på min önskelista. Grattis till ett år! (Skulle ha gissat att det var betydligt fler med tanke på vilka snygga alster du gör! )

    SvaraRadera
  5. Självklart vill jag vara med i utlottningen! Jag har länkat tillbaka hit från min sidebar och jag följer din blogg :) Tack för chansen att vinna!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, jag vill vara med! Jag vill vara med!

      Vilken tur du hade som fick dessa fina dies i julklapp, synd bara att det blev dubletter. Men, inget ont som inte för något gott med sig. Nu får vi ju chansen att vinna dem!

      Jag håller tummarna för att jag har turen med mig denna gången! =) Hade varit underbart att få lägga vantarna på dessa och stänga in sin i scraprummet...

      Kram
      NippertippanDesign

      Radera
  6. hej!lyckades tillslut få upp din bild i sidebaren(e inte så duktig på data),följer din blogg sedan länge,vilken fantastiskt bloggcandy du har

    SvaraRadera
  7. Åhh jag vill absolut vara med i denna candy. Har sneglat på denna die lääänge, så nu hoppas jag på tuuur!!
    Är följare och har länkat i min sidebar och nu ska jag kika runt i dina fina blogg!!
    Kram Melinda

    SvaraRadera
  8. Självklart vill jag vara med! Jag har nu blivit följare och lagt upp bild och länk i sidan på min blogg.

    SvaraRadera
  9. Åhh, vilken candy, jag är gärna med. Har blivit följare och länkat med bild i min blogg. Hoppas att det blir fler kreativa år.

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  10. Grattis till ett års jubileum...Följare var jag redan och nu ligger bilden i min sidebar. Denna underbara die har jag önskat mig länge, så den får gärna flytta hem till mig :)

    SvaraRadera
  11. Vilken fin blogcandy! Jag har blivit följare och länkat i min sidebar.

    SvaraRadera
  12. Wow! I can't believe that you have only been a cardmaker for one year! Your cards are stunning! Happy anniversary! I will follow you happily!

    SvaraRadera
  13. Åh vilken blogcandy, jag är ju följare redan och har länkat i min sidebar:)

    Kramiz Majsan

    SvaraRadera
  14. Hej!

    Grattis till ett år!!!
    Jag följer redan din blogg, du gör så mycket fint, har lite problem med språket bara ; ))

    Tack för chans till ett fint pris, håller tummar och tår.

    Kram Johanna.

    SvaraRadera
  15. Visst vill jag vara med och fira. Blivit följare, länkat från min sidebar.
    Kramisar

    SvaraRadera
  16. Vilken fin blogg jag snubblade in på här. :)

    Jag har blivit följare, länkat i min sidebar, så nu hoppas jag bara på tur! :D

    Kram

    SvaraRadera
  17. Your crads are beautiful - only one year, I can´t belive it.
    Hugs and a happy New Year
    Petra

    SvaraRadera
  18. Sandra, this is wonderful what you are creating . Happy anniversary!

    SvaraRadera
  19. Hallo Sandra,
    ich habe dein tolles Candy entdeckt und möchte sehr gerne bei dir teilnehmen.
    Ich würde mich riesig über dieses Candy freuen.
    Natürlich trage ich mich bei dir als Verfolger ein. Dein Candybild ist in der Sidebar auf meinem Blog verlinkt und nun hinterlasse ich dir noch einen Kommentar.
    Ich gehe gleich mal ein bißchen auf deinem Blog stöbern, wir lesen uns ja jetzt öfters.
    Ich wünsche dir noch einen schönen Sonntag,
    viele Grüße
    Bastelfalter

    SvaraRadera
  20. Hi sweetie you know I love your blog hun & always pop along. You are sooooo kind to offer this yummy candy I'm off to pop it in my sidebar. Of course I'm already a follower lol.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    SvaraRadera
  21. Hey!
    Jag följer din blogg och har länkat dig från min sidebar och vill väldigt gärna delta i utlottningen av det spännande blog candyt :)

    Ha det fint!
    Emma
    http://emmascrapbooking.blogspot.com/

    SvaraRadera
  22. Hej Åh så roligt med en tävling!

    Kram
    Alexandra stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Hej!

    Kul att du scrappat ett år nu! Det har jag också :-) Tänk vilken stor underbar värld scrapbooking är som man knappt kände till innan!

    Jag har länkat till dig och följer din blogg.

    Hoppas du får ett bra scrapår 2012!
    Howler

    SvaraRadera
  24. Hej Sandra!
    Grattis till ett år! Det skall bli roligt att följa din fina blogg!
    Har länkat i min sidebar!
    Ha det fint!
    Kramis Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  25. Hej Sandra! Vad generöst av dig att lotta ut dessa fina dies. Jag vill va med! Jag hittade hit tack vare dina fina kommentarer i min blogg :-) och nu är jag också följare!

    SvaraRadera
  26. Hej Sandra!
    Så trevlig blogg du har. Jag är nu följare...Har också länkat i min sidebar.
    Ha en fin dag...här blåser och regnar det...IGEN!!
    Kram Inga

    SvaraRadera
  27. Hallöchen Sandra!
    Dein gesamter Blog sieht voll genial aus.
    Und ein wunder schönes Candy hast, was toll in meine neuen Sammlung passt ;-) Ich bin ja auch erst seit kurzem dabei, aber ich habe mich schon total darin verliebt. Auf deiner Seite werde ich dann öfters mal lieb schnüffeln kommen.
    Dein erstes Candy habe ich auf meinen Blog auch hinterlegt. Verfolger bin ich nu auch und ein Kommentar habe ich auch da gelassen. Da darf ich nu bestimmt in dein Lostopf springen.
    Mache weiter so.
    VLG Jessi

    SvaraRadera
  28. Hej!

    Följer bloggen och har länkat från min sidebar :)

    Mvh Jonna

    SvaraRadera
  29. wow, what a candy, great.
    I linked your Candy at my Sidebar and I´m a new follower, too.

    have a nice day
    Simi

    SvaraRadera
  30. Hej Sandra!
    Ibland är Facebook bra........
    blev följare innan jag hittade denna lilla guldchans!
    Jag ska ´hem`och länka nu!
    Kram!
    ( Jag ÄÄÄlskar hue du färglägger, du är superduktig!)

    SvaraRadera
  31. Hy Sandra!

    What a wonderful candy and your blog is realy cute. Thanks for this chance.

    hugs, Ingrid

    SvaraRadera
  32. Hej vad kul med en 1 års candy, Grattis till en trevlig hobby får jag säga! Jag länkar och blir följare.
    Kram Maja

    SvaraRadera
  33. Grattis! Otur att jag inte har någon stansmaskin :( Inte lönt att delta tyvärr, men den som får vinsten kommer säkert bli jätteglad. lycka till alla!

    SvaraRadera
  34. Grattis till ett år med pysselblogg!! =) Härlig candy!! Jag har länkat i min blogg och blivit följare hoppas så nu hoppas jag på lite tur =D

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  35. Wow viket godis! :-)
    Hoppas hoppas turen är med mig denna gång! :-)
    Jag har länkat från inne hos mig, följer gör jag sen länge...
    Å stort grattis till ditt 1:a år som pysslare!
    Kram
    //Cattie

    SvaraRadera
  36. Vilken härlig vinst! Jag tar gärna chansen att vinna.
    Grattis till dit ettårsjubileum.

    Hälsningar,
    Annica

    SvaraRadera
  37. Thank you for this great candy!
    Greets Sabina

    SvaraRadera
  38. Så grei du er som vil gi bort den ene diesen i gave!!
    Jeg har lagt meg til som følger av bloggen din og vil gjerne bli med i trekningen om den flotte diesen : )
    Kom gjerne på besøk i min blogg også : )

    SvaraRadera
  39. Jeg er gjerne med i den fine candyen din og har lenket til deg i venstre sidebar. Krysser fingrene!

    Klem fra Hilde

    SvaraRadera
  40. Hello Sandra :-))
    Thank you for the Chance to win this great Candy!!!

    Big Hugs
    Hilde
    http://creatingisbeautyful.blogspot.com/

    SvaraRadera
  41. Hej Sandra!
    Jag var tvungen att läse det du skrev flera gånger...Fattar ännu inte att du bara gjort kort i 1år!!! Men du är ju helt RÅ!! Hur duktig som helst... :O
    Grattis med allt du har fått gjort och åstakommit det h¨r året, det är ju en bragd!
    Jag vil gärna vara med på det här.
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  42. What wonderful candy. You are so lucky getting 2.Thanks for the oportunity to win this candy.I have become a follower and linked you candy on my blog. hugs Shelley

    SvaraRadera
  43. Grattis till ett år!
    Självklart vill jag vara med i utlottningen!
    Jag har länkat tillbaka hit från min sidebar och jag följer din blogg :)
    Tack för chansen att vinna!
    Wildflower

    SvaraRadera
  44. Grattis till ett helt år :) Det är inte dåligt !
    Självklart vill Jag vara med i din underbara candy :)
    Har länkat och gjort allt som man ska :P
    Stor kram , Rebecca

    SvaraRadera
  45. Vilka fina alster du gör! Och du är verkligen superduktig på att färglägga! Är gärna med i fina bloggcandyn. ;) Har blivit följare och gjort ett inlägg i min blogg (vet inte hur man lägger den i sidebaren...)

    Sara Z

    SvaraRadera
  46. Grattis till 1-års firandet av bloggen. Själv firar jag 3 år. Har länkat i min blogg´s sidebar och har blivit följare.Hoppas nu bara på turen

    SvaraRadera
  47. Nej hvor spændende! Jeg har linket fra min sidebar og Krydser fingre. Jeg er ny følger, men glæder mig utrolig meget til at lære dig bedre og kende...

    SvaraRadera
  48. Jeg blir gjerne med i trekninge. Så flott blog du har. Jeg er følger og har linket i sidebaren min.

    -Wenche

    SvaraRadera
  49. Gratulera med ett års jubileet:) Vil gjerne være med på denne, krysser fingrene for at jeg har trekt vinner loddet;))Kjempe flott blogg du har:)) Tar du en titt i min blogg kan du være med på giveawayen min:)) Ha en fin lørdag! God klem

    SvaraRadera
  50. Gratulerer med 1 års jubileum :-) Takk for sjansen til å vinne.
    Jeg har lagt candyen inn i side-bare på bloggen min og meg selv som følger - krysser fingrene !

    :-) Nina
    PS - jeg har også en blogg candy om du vil være med

    http://ninashobby.blogspot.com

    SvaraRadera
  51. Grattis! Vilket härligt firande.

    Följer dig och har dig på min sidebar och hoppas nu på tur.

    SvaraRadera
  52. Hello Sandra,
    what a beautiful candy!
    Thanks for the chance!
    Hugs, Barbara

    SvaraRadera
  53. Men guuud hur har jag kunnat missa denna?
    Jag som tänkt köpa den dien...
    Men så vinner jag aldrig i utlottningar
    kram

    SvaraRadera
  54. Nydelig Dies, flott blogg og super candy..

    Klem anita

    SvaraRadera
  55. Hi Sandra! Happy Anniversary for card making!!! Your cards are really nice! I love the coloring on your images! wow! Thank you for the chance to win your candy if your give away is open to Americans. If not, that's ok too. I'm just so glad to have found you and see your lovely cards!
    -Ann M
    coupongrl77@yahoo.com
    http://cardsbyann.wordpress.com/

    SvaraRadera
  56. Tillykke med dit 1. år som blogger. Besøger tit din blog og bliver inspireret. Bliv ved med det.Jeg vender nemlig snart tilbage. Det ville da også være dejligt at vinde din candy, tak for du giver mulighed for det.
    Knus Mie

    SvaraRadera
  57. Thanks for the chance to win this great die! I am a new follower and I posted your candy on my blog candy page here

    xxsquigglesxx(at)gmail(dot)com

    SvaraRadera
  58. Hei - og gratulerer med 1 års dagen!
    Dette er en candy midt i blinken for meg som er så glad i tags. Jeg har ikke noe imot å ha denne i samlingen min:)
    Jeg har lagt meg til som følger, lagt deg i blogglisten min og lagt bilde med link tilbake i sidemenyen.

    Ha en flott dag videre!

    "Kram" fra Marit

    SvaraRadera
  59. Great candy! I'm following and there's a link in my sidebar . Thanks for a chance to win! Greetings from Belgium, Annelies

    SvaraRadera