tisdag 27 november 2012

Ny freebie! New freebie!

Hi my friends!!

To all of you who loves cats comes here our first freebie with motif!! It is a cute cat that sits on a Christmas present!
You can download it here:  Cute Christmas kitten 

Enjoy!!


Till mina vänner!

Hej på dig! Letar du efter en söt digital stämpel till dina julkort? Vi bjuder idag på en freebie här:

Söta julkatten

och till den har vi en tävling i vår inspirationsblogg:

Vår första tävling!

Du kan kombinera den med hur många andra tävlingar du vill!


Ha det så skoj!!!



Hugs/kramar Lotta :)

2 kommentarer:

  1. Oh it´s so cute!!! Thanks a lot for this free image =))

    SvaraRadera
  2. Oj, här inne har det hänt spännande saker sen jag sist kikade in! =D Kul med en ny webbutik och tävlingen låter superskojig den med! Butiken ska jag ta mig en närmare titt på må du tro, skojsigt!!

    Tusen tack för dina fina ord inne hos mig, de värmer mitt scrapparhjärta!

    Ha en riktig kanondag!

    Kram

    SvaraRadera