lördag 10 november 2012

A mother´s love

Hi my friends!

I hope you are all good in this cold and rainy November! I am currently working day and night to get my store working and havn´t had much time to scrap much lately. But today I took me some time to do my favorite thing, cardmaking! :)

This is a digital stamp I won some time ago. I just feel in love with it once I saw it. It is beautiful! A mother´s love is the name and the company name who sells it is Delicious Doodles Shop. Just click on the link if you too love this wonderful stamp. :)

Hej mina vänner!

Jag hoppas ni har det bra i vårt kalla och regniga november väder! Jag jobbar just nu dag och natt för att få min webbutik klar att lanseras. Jag gissar att det fortfarande dröjer 3 veckor innan jag kan ha invigningen. Sedan är ni alla välkomna att botanisera bland de scrapbooking and kortmakeri produkter jag kommer sälja. Jag har sagt upp mig som lärare och gör det här på heltid. Det är jätteskoj och spännande att byta karriär! Fast det är en helt ny bransch jag har att lära mig, så det får ta lite tid. Det första året handlar mest om att hitta mitt sätt att driva butiken, att lära mig saker och få tid till reflektion över hur jag ska utvecklas för att erbjuda mina kunder det bästa.

Det här är en digital stämpel jag vann för en tid sedan. Företaget som säljer dessa stämplar heter Delicious Doodles, och vill ni gå till dem kan ni bara klicka på länken i den engelska texten så kommer ni dit. :)

My card.

The gorgeous butterly charm in close up.

If you are interested to take a closer look at my coloring. :)

I would love to join:
Allsorts challenge blog: Young at heart
Make it Monday: MiM #114

Hugs Lotta

13 kommentarer:

  1. Gorgeous card,Lotta! Love the image and your super stunning colouring in.
    Michaela xx

    SvaraRadera
  2. Oj, vilket fint kort och vad snyggt du har målat!

    SvaraRadera
  3. Hi Lotta =)
    Your card is so beautiful I don´t have words to describe it! You´ve coloured this super gorgeous image perfectly! I love the shine on her hair and the eye makeup =)
    I can´t wait to visite your new store when it´s ready ;)
    Hugs,
    Sara

    SvaraRadera
  4. Hei Lotta! Du har laget et så nydelig kort. Fargeleggingen din er helt imponerende, flott arbeid! Lykke til med webbutikken!

    SvaraRadera
  5. Gorgeously creative. Loving the colours, design and attention to detail. Saw this on MIM and had to come over for a closer look. Hugs Desire {Doing Life - my personal blog}

    SvaraRadera
  6. Beautiful colouring on this lovely image. A gorgeous card. Thanks for linking up with MIM this week.
    Remember, to be in the running to win the prize from our sponsor this week just leave a comment for another entry. Be sure to mention you saw them on Make It Monday. The more entries you comment on the more chances you have of winning!
    Hugs, Sandy

    SvaraRadera
  7. Hejsan Lotta vännen,
    ÅHH det ska bli så spännande med din webb-butik sedan, önskar dig såå mycket LYCKA TILL MED DEN :)

    OMG sååå bedårande kort detta är, så ljuvlit motiv så det är inte klokt och så din färgläggning, helt fantastiskt vackert :)

    BAMSERKRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  8. Fantastiskt fint kort! Lycka till med butiken. Kommer kika förbi när du öppnar! :-) kram Beatrice.

    SvaraRadera
  9. A really adorable image Lotta and gorgeous card.

    Thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    SvaraRadera
  10. it's so very very very beautiful and meaningful! Really wonderful card.
    Oh I can't wait for you to open the shop and I wish you all the best, good luck and many many many customers! I will soon answer the mail...
    Big hugs, Alessandra

    SvaraRadera
  11. Such a beautiful card Lotta, thank you for joining us at Allsorts for our Young At Heart challenge x

    SvaraRadera
  12. Så vackert kort Du har gjort, Lotta!
    Helt underbar stämpel!
    Tack för att Du tipsar om var den finns att inhandla :o)

    Många Kramar Lisa

    SvaraRadera