Visar inlägg med etikett Moa Pyssel. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Moa Pyssel. Visa alla inlägg

söndag 23 juli 2017

Sue Wilsons dies

Hej!

De är så fina! Bra kvalitet och vackra. Det går så mycket fortare att skapa med dies än med stämplar, så det här är min stil ett tag framöver. :)


Två dies från Sue Wilson har jag använt och så Moa pyssels tack-dies.

Inga mönsterpapper har jag använt heller. Eller blommor. Men visst är det skönt att byta stil ibland?

Seambindingbandet var för brett egentligen, så jag klippte det mitt itu.

Jag tänkte vara med och tävla för en gångs skull. Var flera år sedan sist (tror jag)

kram Lotta

Jag är med i tävlingen:







onsdag 14 december 2016

Ett användbart ord - sprillans ny

Hej!

Idag släpper jag den nya diesen på Moa pyssel. Det är ordet tack. Det är ett ord som jag verkligen saknat. Jag vill ofta tacka för saker, för era ordrar, för allt möjligt. Och nu är den här. Jag är riktigt nöjd med den. Den är liten jämfört med de andra diesen. 5 cm gånger 2,5 cm ungefär. Den är i bra material. Jag tänker alltid att kvalitet lönar sig i längden.

Jag tycker den är lagom "fin". Lite snirklig, men inte för mycket. Enkel men ändå snygg. Jag hoppas att andra kommer tycka något liknande. :)
Man kan ju aldrig veta.




Här kan du köpa tack-diesen: 59 kr och fraktfritt! 

Även stämpeln finns hos Moa pyssel : stämpel

Allt annat material är också från Moa pyssel.


Ha det så bra! Kram Lotta <3





tisdag 24 mars 2015

Dt-card for Passion for ProMarkers

Hi!

This weeks theme is yummy! It is chocolate! :) You can use chocolate colours, chocolate image etc.
I used this digital stamp of a nice piece of cake. I can´t remember the name of the artist thought.

Here is my card:


The dies I have used is called Grattis and is designed by... me :)

Now jump over to Passion for ProMarkers to join in our yummy contest this week.

Hugs Lotta xx

söndag 1 februari 2015

Hello!

Hi!

I just wanted to drop by and show you my card I have created for Moa Pyssel. Hello is always a good word for an "any occation card".


Most of my material is from the store, Moa Pyssel.

You can find it here: Moa Pyssel

tisdag 13 januari 2015

New year - New challenge

Hi!

Today over at Passion for ProMarkers we have a new challenge called Teddy Bear!
My card with a Teddy bear is made with Aqua Markers instead of my ProMarkers this time.
Fun to challenge myself to use other mediums to color with once and awile.


He is so cute! And the rest of the material is from the boutique Moa Pyssel.se
Moa Pyssel.se ships to Sweden, Finland, Norway, Denmark, Great Britain, Germany and the Netherlands.

So lets head over to Passion for ProMarkers and play along in this fun challenge!

Hugs Lotta xx

fredag 13 juni 2014

Sommartävling hos Moa Pyssel

Hejsan!

Moa Pyssel har en sommartävling för kunder/blivande kunder, som sträcker sig fram till den 25 juni.

Man kan vinna ett presentkort värt 200 kronor.


Läs mer om tävlingen här: Moa pyssels tävling

kram Lotta


tisdag 5 februari 2013

Freebie from Saturated Canary

Hi my friends!

I hope you are all well out here in our big world! Today I am gonne show you a card made with two freebies! The first freebie was from Saturated Canary and she is soo sweet! And the tag is from my very own husband! Yes, he is very talented, he can draw too. And if you like us on facebook (search for Moa Pyssel scrapbooking) you can get the freebies you too! I mostly write in swedish, but if you search the newsletter link, you will get the adress where you can do you downloading from there! :)

Saturated Canary has a color challenge! And... Krista is going to give out some copics to one winner. I must say that I would be very happy to recieve them and give them a try! :) I almost feels like a traitor to my beloved ProMarkers for wanting some copics. :)

This is my card that I will give to my daughter for Valentine´s Day. And toghether with some chocolate. :)

This is the color scheme:

And my card:
I would like to enter:
The Corrosive Challenge blog: use hearts and flowers

Hugs Lotta

fredag 23 november 2012

För mina svenska vänner! :) For my english friends you can see what I am talking about down in this post...

Hejsan! Idag öppnar vi dörrarna till Moa Pyssel, vår webbutik! Det känns så spännande att förverkliga drömmen! I nuläget säljer vi endast till svenska kunder. Vi säljer produkter jag gillar själv och använder.
Välkommen in att titta runt:

www.moapyssel.se

Bland annat har jag använt dessa härliga mini bags på välkomst tagen jag gjorde i vår Moa Pyssel blogg:


Och butikens adress är: www.moapyssel.se
Bloggens adress är: http://moapyssel.blogspot.se/

Kram Lotta



For my English friends:
I am starting my new online shop for crafting today! But unfortunately I don´t sell to people who not live in Sweden. I need to learn this new carrier of mine before I can reach out to the rest of you, I am afraid. Ofcourse you are welcome to look in my shop if you want, even if you can´t shop!! Hugs Lotta