onsdag 19 december 2012

Merry Christmas!

Hi!

This must be my last Christmas card this year. I created it at the K-design store this weekend. The paper is from K-design and I love these papers and must buy them to my store soon! :)
The stamps is from Crafty Sentiments Designs.

Hejsan!
Det här är nog mitt sista julkort för i år. Nu börjar jag bli sugen på att skapa lite andra saker. :)
Det här kortet gjorde jag i helgen hemma hos Kattiz som har K-design. Pappret är förstås från K-design och jag ska köpa in papper från Kattiz, de är helt underbara. Stämpeln kan du hitta här: Jasmin
Oh, höll nästan på att glömma att berätta att jag målade med Copics!! Det är så spännande att måla med andra material än de man är van vid. Jag fick låna Kattiz copics och leka med, tack snälla!
Make it Monday:  2 weeks challenge

Kram Lotta


9 kommentarer:

  1. Hej Lotta!!
    Vilket fint kort du har gjort. Papperna från Kattis är verkligen superfina. Jag gillar hur du har satt ihop kortet med alla fina dekorationer. :)
    Hur tyckte du det var att måla med copics?? Är det inte väldigt likt promarkers....eller är det så att man nu måste ha dessa pennor också?? Penngalen som jag är hahaha.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Hej Anna! Det är helt olikt ProMarkers, tycker jag! En helt annan känsla, så jo, man måste nog ha båda uppsättningarna. :)
    kram Lotta

    SvaraRadera
  3. This is sooooooooooo gorgeous sweetie love the rich red.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    SvaraRadera
  4. Hejsan vännen,
    Ja jisses amalia sååå läckert julkort detta blev, såå fint du har dekorerat med blommorna.
    Oj så du har målat med Copics, ska du överge promarkes nu ? :), jag har inte testat Copics än, men vill gärna göra det;)

    Ha det så gott!!

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera

  5. Hej Lotta!
    Kortet är underbart. Fint målad och härligt dekorerad.
    Ha en riktigt skön julhelg.
    Julkrama Titti

    SvaraRadera
  6. This is just gorgeous,love the image.xxx

    SvaraRadera
  7. Hi Lotta
    I saw your card on MIM this time and came to take a closer look. It's gorgeous! Love the rich colour palette, all the fab embellies and the image is very sweet... coloured in perfectly.
    Merry Christmas and Happy New Year!
    Michaela xx

    SvaraRadera
  8. aw bless this îs so sweet, lovely! love the red of the card asnd the image is super gorgeous!
    Tons of love your way from rainy Switzerland!
    Hugs, Alessandra

    SvaraRadera
  9. Love your colored image and card design. Thanks for joining us at Make It Monday and Merry Christmas!

    SvaraRadera